Drive Thru
Marcellino si po dlouhém pracovním dni chtěl objednat jídlo u KFC přes Drive Thru (objednávka jídla přímo do auta u výdejního okénka). Pro sluchově postiženého může být taková objednávka problém, protože zákazníci musí komunikovat přes intercom systém a poté zajet autem k výdejnímu oknu, kde obdrží své jídlo. Některé restaurace však mají ceduli s pokynem, aby si neslyšící objednali rovnou u výdejního okna.

Nepříjemná obsluha
Marcellino podle svých slov jezdí do této restaurace již 10 let a nikdy neměl žádný problém. Až nyní, kdy se setkal s nepříjemnou zaměstnankyní, která ho velmi nevybíravým způsobem odmítla obsloužit, a to z jediného důvodu: protože je neslyšící! Sdělila mu, že ho nemůže obsloužit a snažila se ho přesvědčit, aby se svým vozem odjel a objednal si jídlo uvnitř restaurace. Poté ho úplně ignorovala a celou situaci řešila s ostatními kolegy, aniž by brala ohled na to, že jí Marcellino nerozumí.

Video jako důkaz
Marcellino si celý incident nahrál, aby měl důkaz neprofesionálního přístupu obsluhy. Tato nepříjemná situace trvala dlouhých 20 minut. Když zaměstnankyni došla trpělivost, zavřela výdejní okno. Neslyšící Američan pomocí tlumočníka nahlásil stížnost a teprve po vyřízení stížnosti dostal konečně jídlo, které si chtěl objednat.

Dohra
Hodinu po incidentu ho zkontaktovala manažerka tamní pobočky FKC s omluvou a s příslibem, že se věc bude řešit. Později se mu ozval i regionální manažer, který souhlasil s návrhem, aby všichni zaměstnanci KFC měli povinné školení ohledně komunikace s neslyšícími zákazníky. Marcellino byl mile překvapený, jakou rychlostí se jeho záležitost začala řešit a věří, že šlo jen o selhání jednotlivce a dalšího diskriminačního jednání se už od KFC nedočká.
Celý incident můžete zhlédnout na jeho facebookovém profilu.

Zdroj, foto: Facebook.com, Kfc.cz, Shutterstock.com
Editor: Kristýna Havlová